Magán könyvkiadás

Magán könyvkiadás

Megmutatom, hogyan add el a könyved

2020. szeptember 03. - Kapitányvoltam.hu

Miután kinyomtatásra került a Kapitány voltam című első könyvem, és széles mosollyal ott fogtam a kezemben, szinte azonnal jött a következő probléma, az értékesítés. Ki és hogyan fog tudni róla, hogy a könyvem egyáltalán létezik? És ha megtudja, hol és hogyan tudja megvásárolni? Könyvbemutató, hirdetés, feliratkozó oldal, rendelés, bankkártyás fizetés, utánvét, csomagolás, számla, nyugta, hírlevél, és csak jöttek, jöttek az új információk és csak úgy zsongott tőle a fejem.

Végül úrrá lettem a problémákon, és kiépítettem egy automatikus értékesítési rendszert. No, nem kell megijedni, ha te nem akarsz, akkor nem kell ilyet csinálnod. De az értékesítési stratégiádat akkor is meg kell tervezned és az egyes lépéseket így is meg kell tenned.

Azért írtam meg A magán könyvkiadás gyakorlati kézikönyve című könyvet, hogy pénzt spóroljak neked. Azért, hogy elérhető áron juss olyan ismeretekhez és komplex stratégiához, amelynek segítségével jó eséllyel te is nyereséggel értékesíthesd a könyvedet.

Ehhez pedig olyan dolgokat vettem sorra, mint a honlap, a feliratkozó oldal, az e-mail cím listák. Természetesen kitértem a termék és az ajánlat közötti óriási különbségre. Külön felhívom rá a figyelmed egy nagyon fontos dologra, az a kéziratod biztonsága. Megmutatom, mit kell tenned ahhoz, hogy a kéziratodat biztonságban tudd. Részletesen leírom, hogy erre milyen lehetőségeid vannak úgy, hogy nem kell hozzá informatikusnak lenned. Én sem vagyok az.

Külön említem most meg ebben az írásban azt, hogy el kell döntened, hogy a vásárlók milyen platformon fognak téged megtalálni. Tudod már, hogyan tudnak majd tőled könyvet rendelni? No, és fizetni? Nem szabad elfeledkezned arról sem, hogy ahol pénzmozgás van, ott nyugta vagy számla adási kötelezettség is van. Gondolj arra is, hogy a könyveket valahol tárolnod kell! Ott valahol, ahonnan csomagolni és szállítani kell. Tényleg, mibe is fogod csomagolni? Aztán ott van az ügyfelek kezelése, az át nem vett könyvek rendezése.

Azt gondolom, már ez a röpke felsorolás is segítségedre van akkor, ha végig fogod gondolni a könyved értékesítési folyamatát. Ha pedig a részletekre is kíváncsi vagy, akkor azokat megtalálod A magán könyvkiadás gyakorlati kézikönyve című könyvemben.

Sajnos, még ezzel együtt sem biztos a siker, hiszen az nagyon sok összetevő eredménye. Ehhez azonban hosszú és kemény munkával teli út áll előtted. Ne halogasd! Ha tényleg szeretnéd, akkor állj neki. Már ma.

Sok sikert kívánok!

Dr. Váczi István

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magankonyvkiadas.blog.hu/api/trackback/id/tr4416188234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása